Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb iemand uitgenodigd op facebook, hoe kun je zien of ze je uitnodiging weigeren?

Ik heb iemand uitgenodigd op facebook, hoe kun je zien of ze je uitnodiging weigeren? Ik heb het idee dat mijn uitnodiging geweigerd is namelijk...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat kun je niet zien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, ok jammer ;-)
Bedankt voor het antwoorden hoor!
Op het moment dat je die persoon uitgenodigd hebt, verandert de add friend button in "friend request sent". Wanneer deze button weer in "add friend" verandert, heeft die persoon je verzoek afgewezen.
Neem het niet te persoonlijk!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, ok, bedankt! De uitnodiging staat al heel lang en ik vroeg haar letterlijk of ze hem soms niet gekregen had, maar ze negeert mijn vraag steeds, haha. Geeft niets, graag of niet, maar ik was even benieuwd of ik kon zien of mijn verzoek geweigerd was.
Als je iemand een vriendschapsverzoek stuurt kan deze persoon het verzoek accepteren, of kiezen voor "nu niet".

Je kunt een uitnodiging altijd weigeren zonder dat de persoon die het verzoek heeft gestuurd het door heeft.

Je kan wel zien of de persoon die je een verzoek hebt gestuurd op dit moment online of offline is, is de persoon online en is er nog niet gereageerd op je vriendschapsverzoek dan heeft de persoon die je hebt uitgenodigd je waarschijnlijk geweigerd :).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ziet dat degene wel op andere berichten reageert van zijn vrienden of zelf berichten op zijn facebook plaatst. Als je na een week nog geen bericht heb gehad dat hij je uitnodiging accepteert,maar wel een nieuwe foto op zijn facebook zet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding