Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik woon ineen appartement en heb slecht internetverbinding. De router staat buiten de woning in de publieke ruimte. Wat kan ik doen?

Ik heb allen maar internet op een bepaalde plek in de kamer, als ik verder de kamer in ga dan heb ik onvoldoende signaal

Toegevoegd na 6 dagen:
wie weet hoe je een extender aansluit

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Je kan een wifi versterker kopen, deze vangt het signaal op en zend het signaal weer sterker uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet dat een wifi kan kopen maar hoe sluit je e.e.a. aan.
dat is het probleem van heel veel mensen. het is allemaal per aansluiting anders,

Andere antwoorden (2)

Je kunt in de publieke ruimte gaan zitten of toch op de plaats waar je wel goed bereik hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dichterbij zetten, nee je kunt een soort schotel (kegel) maken van folie of karton die je op de antennes van de router zet zodat die meer berijk heeft. (Meestal 2 antennes dus ook 2 schotels)

Hier een (slechte) foto, zoiets maar dan groter he. Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing