8,6 Gigapixel: zo groot is de foto van een Italiaans fresco die online gezet is. De mega-kiek is samengesteld uit 1145 aparte foto's en laat surfers de 'Parete Gaudenziana' van de schilder Gaudenzio Ferrari zien alsof ze zelf in de Santa Maria delle Grazie in Italië staan...Wilt u nog meer technische gegevens? Hebben we voor u:
Elk van de 1145 foto's is 12,2 Megapixel groot. In totaal had de computer ruim 84 Gigabyte aan gegevens te verwerken. Het totale aantal pixels komt uit op 13.982.996.480. De gefotografeerde afbeelding meet in totaliteit 10,8 bij 9,94 meter. Het duurde 13 uur voordat alle 1145 foto's genomen waren. De computer was vervolgens drie maanden bezig voordat het eindresultaat klaar was. Dat eindresultaat vindt u hier.
http://www.haltadefinizione.com/magnifier.jsp?idopera=1
fremar
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik ga er van uit dat alle verzamelde satelliet-en luchtfotobeelden die de globe van Google Earth samen vormen, de grootste afbeelding van Internet is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk die van London, die is 80 gig
Parijs is ook mooi maar slechts 26