Windows Live Movie Maker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik Video en Audio Pad Editor. Het is gratis, je kan tekst toevoegen, alleen moet je het na een tijdje opnieuw installeren. Of er slowmotion in zit weet ik nog niet, daar zoek ik ook nog naar. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met windows movie maker, bij nieuwe computers staat dit er standaard al op, anders kun je het gratis en gemakkelijk via internet downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij windows live movie maker weet ik dat wel:
1. Ga naar 'windows live movie maker'
2. dan ga je naar Animaties, dan kun je hem bewerken
3. Bij START staat dan ook titel, bijschrift en aftiteling, daar kun je tekst toevoegen!

Ik heb geen idee van de slowmotion, sorry!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is een beetje afhankelijk van smaak,
maar ik gebruik meestal windows live movie maker.
is heel makkelijk in gebruik en wijst zichzelf wel