met cameroid neem je geen foto,je bewerkt er een foto mee.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onjuist de site kan je webcam gebruiken (als je er een hebt).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onterechte plussen :P
niko
12 jaar geleden
jaloers?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met cameroid kan je dus geen foto nemen. Daar heb je een webcam voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Momopoyolo En als ik wel een webcam heb? Dan kan ik dus cameroid een foto laten nemen met mijn webcam.
Daar heb je ten eerste een webcam voor nodig. Daarna ga je naar de site en klik je op: snap. De rest wijst zichzelf.