Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Er zijn veel mensen die zeggen dat ze ze kopiëren van andere Nederlandse accounts. Meestal is het zo dat ze ze uit het Engels (of eventuele andere taal) vertalen. Of ze kijken verder op internet, moppen sites. Ik weet niet of je zelf grappen kan inzenden, probeer het eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon van andere bekende Twitteraars stelen.
Of zelf bedenken.. af en toe sturen ook inderdaad mensen deze op.

Ik volg ze ook, en soms doen ze dezelfde dingen twitteren als de rest.. en soms iets dubbel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben zelf beheerder van een account met 15000 volgers en heb contact met ze lachjerot is een bedrijf op twitter steelt iedereen de grappen vab grote engelse amerikaanse accounts en vertalen die en stelen cervolgens weer vqn elkaar gebeurt vaak
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Originaliteit...

Hetzelfde werkt bij YouTube, daar ben je zelfs al verplicht om je eigen materiaal te publiceren. Bij twitter kan er idd gecheat worden.... Maar ik denk toch wel dat hij ook wel dingen zelf bedacht heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding