Hoe kan ik gedownloade muziek op me ipod zetten?

ik heb ipod touch maar wil er nu muziek opzetten, maar dat lukt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit kan gewoon via iTunes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het mp3 bestandje nou gewoon over zet in iTunes, dan moet dit toch alsnog lukken?
Of wat bedoel je nou precies? Geef anders wat meer info...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de bestanden naar je itunes slepen met de muis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, als het een voor iTunes bekend bestandsformaat is, wordt je muziek geimporteerd en aan je bieb toegevoegd. En dan gewoon op je pod sleuren en pleuren. +
iTunes(op je pc/mac) > bestand(ofzo, eerst kopje linksboven) > bestand of map toevoegen > bestand/map selecteren op je harde schijf > ok/openen > muziek opzoeken in die lijst in iTunes > iPod aansluiten > op een nummer klikken en naar je iPod icoon (links midden in de lijst) slepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door het muziekprogramma ITunes te installeren op je pc, daarna kun je heel eenvoudig nummers selecteren en naar je Ipod laden