Hoe komt het dat mijn beeldscherm vast loopt?

Dan bedoel ik echt vast.
Moet aan/uit knop lang ingedrukt houden om hem uit te krijgen.
Als ik hem weer opstart gaat hij van alles controleren en repareren, maar even later loopt hij weer vast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
Welke Windows, welke videokaart, wat deed je op het moment dat hij vastliep. Ik denk dat je trouwens bedoeld dat je pc vastloopt, want dat kan niet echt bij een beeldscherm
Cryofiel
12 jaar geleden
Klopt. Dit is duidelijk een vastlopende PC (of laptop), dit heeft niets met het beeldscherm te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry hoor, wist niet of ik beeldscherm of laptop moest noemen.
Voor mij was gewoon duidelijk: Hij doet echt niks meer.

Het beste antwoord

1. Probeer je scherm op een andere pc
2. Zoek de nieuwste videodrivers voor je besturingssyteem
3. Probeer een andere set kabels/ingangspoort
4. Wissel je beeldscherm eens om met die van je buurman/buurvrouw
5. Zoek op internet of er specifieke "reeks van foute series" is betreffende jouw model nummer
6. Ik heb hetzelfde probleem als ICT-er zijnde en ook met de nieuwste drivers valt mijn beeldscherm soms weg terwijl ik niks aan het doen ben en met gamen geen enkel probleem krijg.
7. Check je spanning ( ik weet het, niet het goedkoopste maar wel het meest reddende stukje stroomslof wat je ook tegen blikseminslag etc. kan beschermen )
8. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

Je kan proberen je driver van je videokaart opnieuw te installeren.

Probeer ook eens de auto-adjust OP je beeldscherm.