Hoe moet ik mijn iPod jailbreaken?

Ik heb een iPod touch 5.0.1 en als ik naar www.jailbreakme.com ga dan zegt hij als ik op de site ben dat ik een veroudere versie heb
En ik wil mijn iPod jailbreaken
Help wat moet ik doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je moet een versie van Redsnow of Greenpois0n zoeken. Die bestemd is voor IOS 5.0.1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nog geen 'goede' jailbreak versie uit voor IOS 5.1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nog geen echte jailbreak uit voor 5.0.1 alleen beta versie dat betekent hij mag niet uitgaan of rebooten. Die jailbreak kan je downloaden op greensp0in.com of als je een volledige werkende jailbreak wilt kan je het best even wachten want dev team zijn bezig om 5.0/5.0.1 unteter jailbreak te maken die kan binnen enkele weken uit komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Ga naar jailbreakme.com
2. Voer de gegevens in zoals versie enz
3.Download de software
4,1. Volg de stappen
4,2. Als het mislukt doe je het nog een keer ook al gaat die niet aan
5.Doe hetzelfde met boot thethered.
Open cydia
PS er komt geen goeie jailbreak dus je kunt het best downgraden naar 5.0.0 en wachten