Hoe werkt berichten op de iPod touch 5.0.1?

Als ik een bericht naar iemand wil sturen staat er dat de persoon nog niet is toegevoegd aan berichten en als ik wel een bericht kan sturen dan ontvangt die persoon dat niet help me

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar je contacten en klik dan op een van je contactpersonen. Je kan nu klikken op : Verstuur Bericht. als je dat doet, en je typt een tekst maar 'Stuur' blijft grijs heeft diegene nog geen Berichten (iMessage)