Hoe moet je de naam waaronder je recensies schrijft in iTunes wijzigen?

Bij mij geeft ie altijd m'n echte naam weer, maar de meeste mensen hebben een profielnaam, zoals hier op GoeieVraag. Weet iemand hoe dat moet?

Toegevoegd na 23 minuten:
Heb het al ontdekt. Ik heb iTunes Ping aan staan en dan wordt automatisch je profielnaam daarvan (m'n echte naam) voor recensies gebruikt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je in iTunes naar mijn account gaat en dan "wijzigen". Daar kan je het veranderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het al ontdekt. Wat jij zegt klopt normaal gesproken wel, maar ik heb iTunes Ping aan staan en dan wordt automatisch je profielnaam daarvan (m'n echte naam) voor recensies gebruikt.