Ik heb een grote en een kleine laptop. De kleine laptop hangt vast nadat ik teveel comando's achter mekaar gaf. Wat moet ik doen?

Laptop hangt vastop een facebookpagina en ervoor ook nog eenkleine pagina met mappen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

control+alt+delete geprobeerd? Anders gewoon de power-knop indrukken en vasthouden.

Ctrl+Alt+Delete: Bij toepassingen/taken: selecteer je browser (internet explorer?) en klik op : taak beëindigen. Werkt dit niet? Ga naar tabblad "taken/toepassingen" Zoek onder taken naar je internet. Bv: iexplore.exe of chrome.exe KIJK HEEL GOED: Staat er jou gebruikersnaam achter (of op het account waar je op zit)? Indien dat zo is. Selecteer je internet en klik op "taak beëindigen. Mocht dit niet werken. Houd dan gedurende 6 seconde de "aan-knop" op je laptop in (hij zal uitvallen). Wacht een half minuutje en zet hem weer aan. Dit laatste moet je echter wel zo vaak mogelijk voorkomen. Probeer allereerst het eerste!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100