Ik heb een grote en een kleine laptop. De kleine laptop hangt vast nadat ik teveel comando's achter mekaar gaf. Wat moet ik doen?

Laptop hangt vastop een facebookpagina en ervoor ook nog eenkleine pagina met mappen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap de toevoeging van de grote laptop even niet? Eigenlijk staat hier gewoon: "man laptop staat vast, nadat ik teveel commando's heb ingevoerd, wat moet ik doen?"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
man = mijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verklaart i.i.g. wel waarom ze nog op GV kan, ondanks dat haar andere laptop vast loopt.!

Het beste antwoord

control+alt+delete geprobeerd? Anders gewoon de power-knop indrukken en vasthouden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien de op het eerste oog laag lijkende kennis van computers/laptops lijkt me iets meer antwoord wel handig. Geen -, het klopt wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dadelijk jou voorstel van oplossing gedaan en mijn laptop was in een minuutje weer in orde: DANK U

Andere antwoorden (1)

Ctrl+Alt+Delete:

Bij toepassingen/taken: selecteer je browser (internet explorer?) en klik op : taak beëindigen.

Werkt dit niet? Ga naar tabblad "taken/toepassingen"

Zoek onder taken naar je internet. Bv:

iexplore.exe
of
chrome.exe

KIJK HEEL GOED: Staat er jou gebruikersnaam achter (of op het account waar je op zit)? Indien dat zo is. Selecteer je internet en klik op "taak beëindigen.

Mocht dit niet werken. Houd dan gedurende 6 seconde de "aan-knop" op je laptop in (hij zal uitvallen).
Wacht een half minuutje en zet hem weer aan.

Dit laatste moet je echter wel zo vaak mogelijk voorkomen. Probeer allereerst het eerste!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik wilde het net gaan schrijven maar jij was me voor. Dit is inderdaad een meer uitgebreide versie van wat ik geschreven heb :P