Ik werk met GoogleChrome en op facebook kan ik geen videos bekijken er staat download nieuwsste versie Adobe flash player maar dat lukt niet?

er staat
Uw Google Chrome-browser heeft al een ingebouwde Adobe® Flash® Player. Deze Flash Player wordt automatisch bijgewerkt wanneer er een nieuwe versie beschikbaar komt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afwachten dus, lijkt me duidelijk dat Google je in de tang heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je daarmee?
capthavoc
12 jaar geleden
onzin chrome werkt uitstekend met flash
download hem dan gewoon rechtstreek van de site
of probeer eventueel
start
configscherm
internetoptie
geavanceerd
browser opnieuw instellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb het geprobeerd maar geen uitslag gekregen ?
werkt nog steeds niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'-'
Uw Google Chrome-browser heeft al een ingebouwde Adobe® Flash® Player. Deze Flash Player wordt automatisch bijgewerkt wanneer er een nieuwe versie beschikbaar komt.

Het beste antwoord

Je kan Adobe Flash player gerust handmatig installeren hoor.

Surf hiervoor even naar de link die ik heb toegevoegd als bron. Download daar de laatste nieuwe versie van Adobe Flash Player en installeer deze en het probleem zou opgelost moeten zijn.

Ik zou wel het vinkje wegdoen bij Mcafee scan plus.
Heb je helemaal niet nodig (toch niet als u een goede virusscanner hebt).

Veel plezier en succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je een 64-bits computer hebt. Daardoor werkt het niet. De oplossing staat in de bron.

"64-bits Windows- en Mac-computers hebben 32-bits browsers die compatibel zijn met Flash Player. Ga naar Flash Player op 64-bits besturingssystemen voor instructies hoe een compatibele webbrowser te openen en Flash Player uit te voeren"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een 32 bits computer