Wat is het programma spotnet, wat kan je ermee?

Kinderen uit mijn klas hebben het programma : spotnet. Ze zeggen dat je daar films, ps3 spellen, wii spellen enz. gratis op kan downloaden, klopt dat ? Zo niet wat kan je er dan mee ? Alvast bedankt !

Toegevoegd na 2 minuten:
En kunnen er virussen op je laptop of computer komen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Spotnet is een Windows-programma waarmee je in de nieuwsgroepen kunt zoeken naar films en muziek. Je vindt er verwijzingen (spots) naar hoofdzakelijk audio- en videobestanden. Een voordeel is dat Je de bestanden direct kunt downloaden

Spotnet bevat een geïntegreerde downloadfunctie, zodat het niet nodig is om aanvullende software te gebruiken of nzb-bestanden te maken. Wanneer je bijvoorbeeld een bepaalde cd of dvd wilt hebben, is een klik op de downloadknop voldoende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En weet u toevallig ook of er virussen op je computer \ laptop kunt komen ?? En bedankt voor uw goede antwoord !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans op virussen is gering. met een goede virusscanner is de kans sowieso minimaal.
progje downloaden, provider instellen, download uitzoeken, downloaden
klein half uurtje werk

het principe is niets nieuws
zo gezegd de vervanger voor FTD

ooit in het leven geroepen om nieuwsberichten snel te kunnen verspreiden
tegenwoordig is daar geen sprake meer van nu alleen maar
films, muziek etc etc

meer info: downloaden van nieuwsgroepen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En weet u toevallig ook of er virussen op je computer \ laptop kunt komen ?? En bedankt voor uw goede antwoord !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een goede virusscanner zal het reuze meevallen, maar het blijft natuurlijk altijd opletten als de grootte van een bestand reëel is.