Als ik een geleend kerstcd'tje afspeel in mijn Acer laptop via windows mediaplayer, hoe kan ik die cd downloaden of ergens opslaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

WMP (Windows Media Player) heeft een ripfunctie. Maar als je Roxio of een ander programma hebt kan dat ook. Dus eerst rippen dan downloaden. Ps alleen voor eigen gebruik ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
muziek cdtje kan je gewoon rippen toch ?
die optie is in windows mediaplayer beschikbaar
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, maar ik wist niet wat rippen was. 'k ga het eens proberen.