Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je hebt een iPad met 3G, hiermee kun je overal internetten, maar daar moet je een simkaart in doen en een internetabonnement bij nemen.

Je kunt ook een iPad kopen met alleen wifi, deze is een stuk goedkoper, en hiermee kun je gratis internetten (als je toegang hebt tot het wifi netwerk).

Als je de iPad vooral thuis gebruikt, zou ik voor de wifi versie gaan. Het is makkelijk in te stellen dat je iPad toegang heeft tot je beveiligde draadloze netwerk thuis (ik ga er van uit dat je een draadloze modem/router hebt).

Als je veel onderweg bent, en je wilt overal kunnen internetten, dan kun je de 3G versie nemen, plus een abonnement erbij voor internet. Naar mijn weten is dat iets van 10 euro per maand.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je draadloos internet hebt (wi-fi) kun je daar verbinding mee maken. Dan heb je op die plek internet. Echter, wil je overal internet hebben dan moet je een simkaart kopen. Mijn vader erft een simkaart van KPN.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee het kost niet extra geld aleen als je een draadloze modem hebt

groetjes sasha sannes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding