Kunnen overledenen contact met je maken via mobiel of internet?

Ik had eergister avond een Facebook gesprek met mijn ex-vriend die mij meerdere keren gebroken heeft. Hij zei dat hij ontzettende spijt had en dat hij mij meer dan graag terug wil. Tussen het gesprek door kreeg ik rare berichten die via mijn kant af kwamen: 'Denk goed na' & 'Er is iemand anders die WEL voor altijd bij je blijft'. Mijn ex-vriend was er van overtuigd dat ik hem voor de gek hield (lekker boeien?!) maar dit is zeker niet waar!!! Niemand weet mijn wachtwoord en ik was ook niet ingelogd op andere computers!! Ik schrok me wezenloos en ben er nu nog steeds ondersteboven van.. Als mijn vraag inderdaad waar zou kunnen zijn denk ik dat het mijn vader is die pas 2 jaar geleden is overleden. Maar kan dit echt, of hou ik mezelf voor de gek???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Je houdt jezelf voor de gek. Ik denk dat het iemand anders is (en dat je je wachtwoord maar eens moet veranderen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze zijn gecremeerd, beslist niet, want daar is de apparatuur niet tegen bestand.
Of het bij een begraven persoon lukt is ook nog maar de vraag, want de ruimte in zo'n kist is zeer beperkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ en vergeet ook niet dat ze geen stopcontact hebben om de laptop op te laten en slecht bereik.
Nee overledenen kunnen dat niet, ik vermoed dat je je dat verbeeldde of dat je fantasie op dat moment op hol is geslagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een hack voor msn waarmee je, als je met die persoon praat, die persoon ook vanuit jou kan praten.
Bijvoorbeeld;
Persoon A: Hoi
Persoon B: Hey

Persoon B zegt twee keer 'Hey' De tweede 'Hey' heeft persoon A gezegt. Terwijl gewoon vanuit de naam van persoon B wordt gesproken.

Misschien is er ook zo'n soort hack op Facebook..