Hoe duur is een verbatim dl dvd?

Ik wil in duitsland lege double layer dvd´s kopen. hoe duur zijn deze daar. het is bij de winkel Saturn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik koop alles bij NIERLE in Duitsland. Nederlandse site: EUR 9.99 per 10. Het is even zoeken omdat ze zoveel hennem. Kies in de linker kolom en ga dan de 3 pagina's met soorten af,

Toegevoegd na 21 seconden:
http://www.nierle.nl/

Toegevoegd na 5 minuten:
Je moet wel wat meer tegelijk bestellen, vanwege de portokosten. Wordt wel keurig en snel bezorgd. Ik koop altijd batterijen, cd zakjes etc. gelijk met dvd's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt ze ook gewoon in Duitsland bestellen.
Momenteel kosten ze 13,50 per 10.

FF kijken op google
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.opusshop.nl , een bedrijf in duitsland die zelfs boven 90 euro gratis levert. top prijzen. gewoon met een paar kennissen en vrienden bestellen en wordt gratis geleverd.

erg goede ervaring mee