Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik de fabrieksinstellingen terug van mijn Acer Aspire 5336?

ik wil mijn Acer Aspire 5336 graag terug zetten naar de fabrieksinstellingen, maar hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Acer eRecovery Management

Acer eRecovery Management biedt een snelle, betrouwbare en veilige methode om uw computer te
herstellen naar zijn standaardinstellingen of een door de gebruiker gedefinieerde
systeemconfiguratie vanaf een image die op een verborgen partitie van de harde schijf, een
secundaire partitie of optische schijven is opgeslagen. Acer eRecovery Management biedt ook een
gebruiksvriendelijk hulpprogramma dat een back-up van systeeminstellingen, toepassingen en
gegevens op de harde schijf maakt en deze opslaat op de harde schijf of op optische schijven.

Acer eRecovery Management starten:
• Klik op Start > Alle programma's > Acer Empowering Technology > Acer eRecovery
Management.



Klik op het pictogram van Acer eRecovery Management in de werkbalk Empowering Technology
op het bureaublad.

De hoofdpagina van Acer eRecovery Management wordt weergegeven

Opmerking: Wanneer u Acer eRecovery Management voor de eerste keer opstart, wordt u
gevraagd een wachtwoord op te geven voor uw back-upbestanden. Volg de
richtlijnen op het scherm om door te gaan.
De image met de standaard fabrieksinstellingen kopiëren
Wanneer u het hulpprogramma voor de eerste keer opstart, wordt u gevraagd de image met de
standaard fabrieksinstellingen die op een verborgen schijfpartitie zijn opgeslagen, te kopiëren naar
een optische schijf.
Plaats de optische schijf in het optische station en klik vervolgens op OK om het branden te starten.
Deze functie wordt uitgeschakeld wanneer de image van de standaard fabrieksinstellingen wordt
gekopieerd of wanneer u het selectievakje Don't remind me again (Mij niet meer herinneren)
inschakelt.

zie link

groet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding