wat is de meest logische aankoop voor mobiel internet binnenshuis,vaste pc op bovenverdieping,budget is 500,dus laptop, mobiele telefoon of i-pad?

gewoon beneden op de bank kunnen internetten,terwijl je voor internet uitgebreid ,een goede uitgebreide vaste pc op de bovenverdieping hebt staan,losse router plus vast kastje voor internet, tv en bellen is aanwezig,
alvast bedankt een ieder

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

ik zou een 'normale' laptop willen aanraden, totdat de ipads een beetje doorontwikkeld zijn. Het ligt er een beetje aan wat je wilt natuurlijk, maar MIJN volgende aankoop na de huidige laptop, is....weer een laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor de iPad gaan, aangezien je al een computer hebt en een mobiele telefoon ia onhandig als je er echt heel veel mee op internet zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf vind een laptop, deze kun je op de bank/bed/bad enz. waar jij wilt. daar kun je hem plaatsen, en je hebt tegenwoordig ook laptops met vrij grote schermen.
mijn tip: Medion, deze hebben goede laptops voor redelijk prijzen. en tevens een goede klantenservice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zonder meer voor de Ipad gaan. Sinds ik zelf een Ipad heb gebruik ik de pc nauwelijks meer, het enige wat ik met de pc doe is dowloaden en branden :)

De Ipad heb ik gewoon onder bij de bank liggen, muziek staat op de pc maar die bedien ik weer met de Ipad, effe snel de mails kijken, het nieuws, kijken wat op tv komt, een spelletje doe ik op de Ipad. lekker snel zonder dat ik mijn laptop hoef op te starten. tevens heel fijn om een videogesprek te starten..

Laptop zie ik meer als een vervanging van pc, Ipad als een toevoeging. (mijn laptop werd niet meer gebruikt sinds ik de ipad heb en is overgegaan naar de kids)