Waarom kan ik niet bij mijn hotmail?

Ik krijg (op m'n IPhone) constant de melding dat m'n gebruikersnaam/ww niet goed zijn. Bij instellingen corrigeren, account verwijderen en opnieuw toevoegen: het werkt niet. Ook als ik via de browser probeer in te loggen krijg ik een foutmelding. Help...? Iemand...? Overigens doen mijn Yahoo en GMail het wel, het is alleen hotmail, en ik kan niks vinden (op het net) over een eventueel algemene storing.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel internetverbinding?

Antwoorden (2)

Dit ligt niet aan jouw maar aan de website. Er is duidelijk een grote fout op de site waardoor ie offline is. Je kan beter later deze avond weer ff kijken of hij weer online is.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, da's dan wel een heul grote fout...Al twee dagen?! En niemand die er nog melding van maakt?
Powergen
12 jaar geleden
Heb je de exacte link?
Misschien geeft je iphone automatisch de 1e letter als hoofdletter, terwijl jij dat in je gebruikersnaam of ww niet hebt.