Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zou graag van mijn versterker een kabel willen naar mijn laptop (of van gitaar naar laptop) Welke kabel heb ik dan nodig?

Als het kan ook een plaatje er bij .. alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Stom toevallig zie ik deze conrad advertentie in mijn mail net in mijn mailbox. Misschien de moeite waard om even te bestuderen.

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTIzMDIwNTgwMDc=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=877515&gvlon=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1&gclid=&scrwidth=1024
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je PC moet een ingang voor audio hebben. Een desktop pc heeft die meestal op de soundcard zitten, een laptop niet altijd. Je moet dus even kijken of je laptop zo`n ingang heeft. Die ziet er net zo uit als de uitgang waar je een koptelefoon/oortjes op aan kunt sluiten, maar dan met tekst in/audio-in of zo.
Als die ingang er is kun je onderstaande kabel gebruiken.
De tulpstekkers steek je in een uitgang (tape/audio-out) van de versterker. De kabel heet een `3.5mm Jack stereo naar 2 x RCA male`.
Eventueel kun je ook de koptelefoon uitgang van de versterker aansluiten op de ingang van de laptop, dan heb je natuurlijk een andere kabel nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding