Nee 256GB is het grootste wat consumenten nu kunnen verkrijgen. En die kosten al bijna 600 euro. Ook zal je tegen bepaalde problemen aanlopen bij zulk gigantisch groot geheugen bijv. dat NTFS maar tot 256TB gaat. Dus zelfs als je een hele hele grote stick bij elkaar zou verzinnen kan je maar tot die grootte, anders is hij weer niet in te lezen door windows. Als je HFS plus zou gebruiken dan zou je een 8 Exbibyte grote stick kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, laat staan een petabyte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Op dit moment bestaan er hooguit usb sticks met een paar honderd gigabyte. Qua harde schijven zijn de producenten al bij de enkele terabytes. Misschien kan er over een paar jaar wel een USB stick met een Yottabyte geproduceerd worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de Internetdata zit niet eens bij de yottabyte ('pas' bij 500 exabyte) dus laat staan een usb-stick.
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Totale Internetdata dan he..
Ze zijn nog erg duur, je kunt ze bij DealExtreme bestellen zodra je je Octiljoen dollars ($ 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000,-) bij elkaar hebt gespaard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar wel harde schijven met 5 Terabyte
voor 200 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee wel bpven 100 gb ze kosten wel duur en als er een komt zal hij duur zijn

Toegevoegd na 47 seconden:
boven en niet bpven