Wanneer is iemand game verslaafd??

Mijn vader zegt dat hij niet game verslaafd is .

Wanneer ben je game verslaaft eigenlijk ??

Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je niet meer kan stoppen met gamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen officiele term hiervoor, maar feitelijk is het als je gewoon niet meer zonder games kan. Er is niet echt een getal aan gekoppeld zoals meer dan 10 uur per dag ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, eigenlijk wel, maar er zijn mensen die dat doen 0.o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja 10 uur ben je echt een zwaar geval maa het gebeurt genoeg door mensen ps bedankt voor de antwoorden
Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten.

Eenvoudig gezegd:

Op het moment dat je vader het niet kan laten om te gamen en dus niet zonder rare "afkickverschijnselen" te vertonen eraf kan blijven kun je hem verslaafd noemen.

Echter blijft dit heel breed en vaag. De lijn wél niet verslaafd is bij geen enkele verslaving heel duidelijk.