hoe kan ik weer combat arms spelen?

ik speel graag het online spel combat arms als ik niks te doen heb maar nu kan dat niet meer eerst lukte dat altijd ook op mijn nieuwe latop maar nu doet ie dat niet meer ik dacht dat ik hem opnieuw moest downloaden maar ik kan ook niet op de site iemand een idee waar dat aan kan liggen?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb misschien een idee, maar dat is alleen omdat je niet op de site kan komen, misschien heb je in plaats van bijv. internet explorer net firefox gedownload en dat het eraan ligt dat je dat spel niet op firefox kan spelen. Of je hebt een andere browser gedownload. Ik ken dat spel niet maar het kan daar aan liggen.

Toegevoegd na 47 seconden:
Maar wat zegt hij als je de site probeert op te starten???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je ziet bijna helemaal niks als je de site probeert op te starten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het scherm gewoon wit ofzo???