Als ik een geluid in powerpoint doe, krijg ik zo'n schermpje. wat moet ik dan kiezen?

er staat dan:

Hoe wilt u het geluid in de diavoorstelling laten beginnen?

ik wil graag de muziek gedurende de hele presentatie aan hebben, maar dat is niet een van de opties.

ik kan kiezen uit:

automatisch afspelen (maar dan komt die alleen bij de 1e dia)
of
bij klik (ik wil niet hoeven klikken)

ik wil dus automatisch maar tijdens meerdere dia's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet klikken op "Tijdens dia's afspelen", of staat dat er niet. Welke versie van PowerPoint heb je?

Toegevoegd na 9 minuten:
Het hoort erbij te staan, maar misschien heb je wat aan deze site: http://www.gratiscursus.be/powerpoint_2007/PowerPointles032.htm