hoe verwijder je een document dat bij locaties staat? (zie screenshot)

hoe verwijder ik het document van leonardo da vinci die in mijn locaties staat. gewoon naar de prullenbak verslepen gaat niet ik kan hem nergens naar verslepen weet iemand hoe ik dit bestand kan verwijderen?

Toegevoegd na 4 minuten:
(ik heb geen rechtermuis knop op mijn muis)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Rechtermuisknop en dan de optie verwijderen (uit de lijst) kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op mijn muis zit helaas geen rechtermuis knop :( (ja ik weet het wat een slechte muis :P)
Klik op de knop: Delete
Of koop een nieuwe muis, het is toch wel handig om een rechtermuisknop te hebben ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan bedoel ik trouwens het delete knopje op je toetsenbord ;)