Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik mijn eigen gratis programma maken en op mijn site zetten?

kan ik mijn eigen gratis programma maken en op mijn site zetten het liefst wil ik dat ik niets hoef te downloaden en dat het veilig is en gratis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
614
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor programma"want als je een Windowsprogramma maakt heeft een linuxgebruiker er nix aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij al geen idee hebt of dat kan en hoe, dan denk ik niet dat jij veel programma's gaat schrijven... @vdijken: Dat hangt ervanaf. Er zijn ook platformonafhankelijke programma's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Widar: Dat klopt; perl bv maar daarvoor moet je weer wat installeren op je pc. Ik denk dat java of javascript programma's ingebed in en website het meest logisch is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar daar had je 't in je reactie niet over en daar reageerde ik op. Wat je ook doet, je zult altijd *wat* moeten downloaden, anders kun je alleen maar batch of shell scripts maken. Java staat overigens niet (meer) standaard op Windows PCs. En voor JavaScript moet je nog steeds een browser downloaden :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Widar: de vrager heeft het over een site en daar kom je alleen met een browser dus die is op voorhand aanwezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach ja, het is maar net hoe strikt je het allemaal wilt bekijken. Overigens was "niet downloaden" geen strikte voorwaarde.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als jij kan programmeren en je maakt een eigen programma en
je zet dat op je eigen site
dan is daar niks op tegen.

Als jij je eigen programma maakt, waarvoor dan ook,
dan hoef je niets te downloaden.

En als jij je eigen programma maakt, dan bepaal je zelf hoe veilig het is.
En of anderen het gratis kunnen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niets wilt downloaden kom je op serverside scripts zoals php of eventueel asp, of klus iets in java/javascript.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding