Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Berekeningen in "word" lukken niet meer?

Ik heb windows 7 / office 2007
Ik heb al jarenlang een klein huishoudelijk tabelletje, in “word “ gemaakt voor het optellen van getallen in een tabel. Ik maak er om de paar maanden gebruik van. Sinds kort lukt het plots niet meer om de berekening te laten uitvoeren (d.m.v. veld bijwerken / =SUM(ABOVE) i.p.v. de uitkomst komt er te staan “!ongeldige tekeninstelling”. Office herstellen via originele schijf heb ik al geprobeerd, echter zonder resultaat. Als ik dezelfde file met tabel nu in mijn oude computer (windows xp) probeer dan kan ik de berekening wel laten uitvoeren. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Bij voorbaat dank

1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Toen je dit ontwikkelde gebruikte je een Engelse versie van Word en nu een Nederlandse ? Bij Excel heb je namelijk ook verschillen tussen de Engelse en Nederlandse versie (SUM ipv SOM meen ik), misschien is dat hier ook zo.
(Lees meer...)
gvrox
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding