Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat als ik een heel A4'tje probeer te scannen met mijn printer, dat er op de pc maar een deel van het A4'tje verschijnt?

Ik moet een A4'tje met daarop een tekst naar iemand versturen en wil dat doen door deze in te scannen. Als ik deze scan met mijn printer en hij dit verstuurt naar de pc komt er op de pc maar een bepaald onderdeel van het A4'tje te staan. Hoe komt dit en hoe zorg ik ervoor dat ik het hele blad krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heel vreemd is dat ik het net nog een paar keer geprobeerd heb en nu heb ik wel het hele document..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb ook een HP, en bij mij kun je bij geavanceerde instellingen kiezen welk gebied hij moet scannen. Zie afbeelding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet met welk programma je het a4tje scant, maar als je Vuescan heb, kun je bij 'output' een scanformaat instellen, en die moet op a4 staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik scan met mijn printer en dat is een HP al kan ik echt niet zeggen hoe die verder heet. Als ik daarmee scan opent de pc vanzelf een programma genaamd Hp Photosmart Essential 3.5.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding