Zijn er op websites nog mooie shooter games ?

ik ben op zoek naar shooter games die je online kan spelen zonder dat je het hoeft te downloaden of voor moet betalen !

zoals rusian army games op www.gamevial.com

maar zijn er ook nog andere sites met dit soort games die je tegen je vrienden kan spelen op school ofzo ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

www.tankionline.com is een online spel, waarbij je keuze hebt uit zo'n 20 servers, waar als je met je vriende afspreekt in welke jullie gaan, dat jullie dan met elkaar in de chat kunnen praten in welke game jullie gaan en in de game zelf kun je ook nog praten. erg leuk!