Ja, Second Life bestaat nog. Er wordt nog actief in gehandeld en gespeeld. Zeker zo rond de feestdagen stijgen beide activiteiten. Ik bijvoorbeeld verzorg de scripts die voorwerpen interactief maken voor iemand die met de inkomsten de huur van de winkel onderhoud, nun betaald en nog overhoud. Second Life wordt nog steeds actief onderhouden en uitgebreid door zowel de ontwikkelaars als zijn gebruikers. De leercurve blijft stijl maar ook daar wordt aan gewerkt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Tiepen op mobiel... nun = mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, ga maar eens even naar www.secondlife.com. Daar kan je op je gemak bekijken hoeveel verschillende werelden, avatars en andere mogelijkheden er zijn. Er is zo ongeveer niets dat niet mogelijk is in deze virtuele wereld. Je kunt je eigen avatar uitkiezen en die een leven laten leiden zoals jij dat wilt. Je moet alleen wel oppassen, want voor een groot aantal dingen moet je betalen. Voordat je het weet ben je er aan verslaafd en dan kan het je bakken met geld kosten. Maar, vrijblijvend even rondkijken kost niets, dus ga gerust je gang. Veel plezier :-)