waarom is mijn beeld in eens zo ver ingezoomed?!

ik heb blijkbaar op een of andere combinatie van toetsen geklikt en nu is mijn bureablad veel te ver ingezoomed! ik heb snel hulp nodig!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

>Rechtermuisknop op je bureaublad, ergens
>Eigenschappen
>Instellingen
>Verander de beeldschermresolutie naar de goede resolutie

Weet niet of dat gaat werken (je vertelde niet hoe het kwam en wat je nu precies ziet) maar het valt te proberen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

druk control en draai aan je wieltje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 de enigste en beste oplossing voor dit probleem
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 daar is de oplossing. maar geld dat ook voor bureaublad
?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij in zijn browser zit en alles wat hij ziet zijn buroblad noemt... Hij is daar niet helder in...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij zoemt dat mijn bureaublad niet in of uit hoor.
Heb je niet per ongeluk een verkeerde resolutie? Als dat het geval is, moet je naar configuratiescherm gaan en dan beelscherm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als alleen een webpagina of browser ingezoomd is kan het zijn dat je (in Windows, beter niet te gebruiken) control - hebt ingetoetst. Met control + en control - kun je de tekstgrootte van de webpagina veranderen.

Als heel het scherm is ingezoomd ligt het inderdaad aan je beeldschermresolutie. In de bron staat een link naar Microsoft waar je uitgelegd wordt hoe je die instelling kunt wijzigen. Ik ga ervan uit dat je Vista gebruikt, wat meer informatie bij dit soort vragen is altijd welkom.