Wachtwoord Router Kwijt?

Ik ben het wachtwoord van mijn router kwijt, ik typ in de adresbalk mijn IP Adres [Dat wachtwoord ben ik kwijt]. Nu is mijn vraag of er ergens een programmaatje is dat automatisch wachtwoorden gaat proberen>

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de standaard wachtwoorden en gebruikersnamen admin
admin admin
password admin
administrator
admin Administrator
linksys
password linksys
admin probeer anders een harde reset van de router, werkt ook nog wel eens.

Antwoorden (4)

Ik denk dat je het gewoon moet resetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de achterkant van de router staat het wachtwoord. Heb je dit veranderd dan moet je resetten naar de fabrieksinstellingen en geldt het wachtwoord op de achterzijde weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reset het naar de fabrieksinstellingen en verander dan je wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met portforwarding.com kan je wachtwoord opzoeken.
Werkt dit niet... Herstel het dan naar de fabrieksinstellingen