Weet iemand waar ik cursusmateriaal kan downloaden voor basis-vaardigheden van computer?

Ik wil namelijk computerles gaan geven.

Toegevoegd na 16 minuten:
Leeftijdscategorie: 20-30 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
leuk werk dat doe ik ook maar belangrijk om te weten is voor welke leeftijd groep ?

Antwoorden (3)

Als je les wilt gaan geven, kijk dan eens op de site van seniorweb.nl. Ik geef zelf ook les als vrijwilliger en doe dat via een leercentrum van senior web. Op de site vind je daarover meer informatie. Ook het gebruikte lesmateriaal kan je er vinden.
Veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk bv eens op www.pcstudie.nl/
voor gratis beschikbaar lesmateriaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tjonge 20-30 jaar ? kun je die nog wat leren ? op pc gebied?
ik denk dat je zelfstudie groepjes moet maken

Want ik vermoed dat je deze luitjes niet meer hoeft te leren hoe ze de muis moeten vasthouden of wat email is en wat een email adres is en wat een www is
maar lijkt mij dat ze vrij specifieke kennis willen
het lijkt me dan handiger dat ze zelfstandig hun plan opstellen en dat je hooguit dus wat tips kunt geven en
richting geven aan hun projecten
capthavoc