Waar vind ik een goede laptoptafel die niet te duur is?

Ik zoek iets zoals de lounge book maar dit is 100€. Ik had liever iets gevonden van max. 75€ maar wel gelijkend op de lounge book. Het moet dus draaibaar zijn (voor in de zetel te kunnen werken en plaats genoeg voor laptop en muis.

Toegevoegd na 3 minuten:
Liefst nieuw en niet tweedehands.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de IKEA hebben ze verschillende modelletjes, van 19 euro tot 100 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als eerst zou ik gewoon op marktplaats kijken, en misschien heeft de kringloop ook iets wat je zoekt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eens kijken op http://www.aanbod.be/ voor een mooie aanbieding/korting