Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat als ik op de laptop zit, ik op songteksten.net wel bij het zoeken kan kiezen in lied titels, artiestnamen etc. maar op mijn pc niet?

Beide internet explorer. Op de laptop is er bij de zoekfunctie een mogelijkheid om te kiezen waarin je zoekt, om mijn pc's niet. Weet iemand of je dit misschien ergens instellen en waar? Want ik vind het erg handig, en mis het als ik niet op de laptop zit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
613

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wsl is dit idd een instelling en ik zou zeggen kijk eens bij bewerken en dan opties/instellingen/voorkeuren. Zou ook best kunnen dat dit onder de tab extra staat. Ik gebruik zelf nooit Internet Explorer dus ik weet niet zeker waar u de instellingen onder terug vind. Mijn inziens is dat IE zowat de slechtste internet browser is die er bestaat. Niets anders dan miserie mee.

Ik ga zelfs voorstellen om even met een andere internet browser, zoals Firefox of Opera, eens te proberen.

Vooral van firefox gaat u onder de indruk zijn vanwege de vele instellingen, persona's(thema's) en duizenden plugins die er voor bestaan. Wel een beetje opletten dat u niet zomaar de eerste en de beste plugin gaat installeren, dit vooral omdat er af en toe wel eens een virus kan tussen zitten.

Gaat u firefox gebruiken vergeet dan niet bij -> Bewerken-voorkeuren-tab beveiliging bij de vraag, mij verwittigen als er plugins worden geinstalleerd, op de knop uitzonderingen te klikken en de 2 websites die er staan vermeld te verwijderen.

Groeten

Toegevoegd na 2 minuten:
Het zou ook wel kunnen dat u de IE op u pc een keertje moet updaten. Kan best zijn dat u met een oudere versie zit.

Ik ga hier ook even de link toevoegen naar de website waar u firefox kan downloaden. Veel beter dan de rommel die Bill Gates aanbied :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kunt u meer informatie geven over de systemen? Windows versie's en de versie van Internet Explorer.

Kunt u daarbij ook aangeven wat er precies fout gaat?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het uitgevonden, het is een ligt er denk ik aan dat de laptop een oudere versie van Internet Explorer heeft. Bedankt voor je antwoord!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding