Hoe kan ik het goedkoopste mijn laptop (via USB) aan onze nieuwe led tv aansluiten zodat ik bv. youtube kan kijken?

Ik heb wel gezien dat er dure boxjes verkocht worden maar dat is geen optie voor mij.

Toegevoegd na 28 minuten:
Ik heb dus een oudere laptop, HMDI kabel of VGA werkt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

via usb gaat het NIET werken!
Gewoon vga kabeltje kopen (betaalde 7.95 bij computer winkel)
Past op elke computer, (dus ook laptop) en elke tv na plm. 2005,
dus ook op elke lcd en led tv.!! Kan nu alle beelden van pc zien op mijn led tv-scherm

Toegevoegd na 3 uur:
Audio kabeltje tussen hoofdtelefoon aansluiting van laptop en pc-in van tv (dus ook voor lcd en led tv)
Is dun, zwart en met tulpstekkers prijs plm. 7.50 euro!
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en geluid ook? of gaat dat nog via de laptop speakers?

Andere antwoorden (2)

Via een VGA-kabel of een HDMI-kabel. Een Lan-kabel (internetkabel) werkt ook bij sommige televisie's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult er niet aan ontkomen om gebruik te maken van een USB naar HDMI convertor (of naar VGA of DVI maar dan moet je het geluid apart aansluiten). Voor zo'n convertor betaal je gemiddeld toch zo'n 70 euro.

Je kunt er waarschijnlijk een stuk goedkoper krijgen als je rechtstreeks vanuit China besteld maar daarvan is de kwaliteit/betrouwbaarheid stukken minder.