Hoe kan je de extensie van een bestand aanpassen?

Ik heb een filmpje met extensie .rar, hoe kan ik dit aanpassen (naar .wmv ofzo)?

Toegevoegd na 21 minuten:
En hoe kan ik nu auto unpack ofzo gratis en vooral virusvrij downloaden? Een link ofzo?

Weet jij het antwoord?

/2500

een file met de extensie .RAR is een ingepakte file. Deze zul je eerst moeten uitpakken met winrar (er is gratis versie hiervan). nadat u dit programma heeft uitgepakt zal er een andere file zijn met waarschijnlijk een andere extensie. Mocht u een file een andere extensie willen geven (dit is alleen aan te raden als u een gevorderde computer gebruiker bent). Dan kunt u in windows verkenner het bestand aan klikken en dan op de rechter muisknop drukken. selecteer nu naam wijzigen. Verander eventueel de naam gevolgd door .extensie ((punt)(nieuwe extensie)). LET OP: als u een file veranderd in een andere extensie is het mogelijk dat het programma niet goed werkt of uw computer kan zelfs vast lopen. Doet u dit bij opstart programma's dan kan het zijn dat u windows opnieuw moet installeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100