Wat is de sneltoetscombinatie van ē?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Die lijkt er niet te zijn: http://www.theworldofstuff.com/characters/#e

ē Alt+0231. Ē Alt+0199. alt inhouden en dan de code typen dan alt loslaten

Bronnen:
Mijzelf

ik ben er even in gedoken maar eerlijk gezegd snap ik er ook niet zoveel van ik krijg het me die ALT niet voor elkaar en ook niet met Alt U xxx of zo De beste optie is toch via speciale tekens kopieren en apart in het document plakken. maar kan me voorstellen dat dat erg lastig is als je er vaak dat teken moet invoegen ook schijnt het per programma weer te verschillen bv office De ē zit blijkbaar niet in het standaard alt teken set omdat hij te weinig gebruikt wordt om die toekenning te hebben maar bijvoorbeeld bij office kun je er zelf een sneltoetsen combi aan geven als je blijkbaar veel met dat teken en meerdere andere moet werken. het vergt wat tijd dat uit te zoeken daar kan ik niet speciefieker over zijn Ik ken het teken ook niet een wiskundig teken ? Maar onder windows zelf is dus het makkelijkste start uitvoeren type en zoek speciale tekens het teken opzoeken en knippen en plakken naar een document Als je maar enkele keren dat teken zou moeten gebruiken is dat niet zo erg maar al je het continue moet gebruiken leveren de meeste text verwerkers of anderzins specifieke programma,s wel een optie om er zelf een bepaalde toets of toets combi aan te koppelen met Functie toetsen maar let wel dat werk bij het ene programma dan wel en het andere weer niet dus kijk of je veel werk kan besparen door een bepaalde standaard formule of zo kan opzetten ?

ē Alt+0231. Ē Alt+0199. alt inhouden en dan de code typen dan alt loslaten zoals al eerder beantwoord is, is dit juist maar onvolledig het werkt namelijk alleen met de numerieke toetsen van het keypad (0-9 etc rechts van "gewone" toetsenbord) en dus niet de toetsen boven je toetsenbord evt. googelen op ascii tabel of ascii tekens oid

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100