Ik heb de verkeerde toetsenbord instellingen.. Hoe krijg ik het weer goed? zie uitleg

Als ik aan het typen ben en ik wil terug omdat ik iets verkeerd hebt getypt dan klik ik op de foute letter en dan kan ik de letter er niet tussen typen maar dan gaat hij er over heen. Met als gevolg dat ik de hele zin overnieuw moet typen omdat hij over het getypte heen verbeterd. Best moeilijk uit leggen maar ik hoop dat dit te snappen is.

vb.:
foute zin:
Het wort bijna winter.

Ik wilt tussen de r en de t een d typen maar dan typt hij over de t de de met als gevolg als ik de t typ dat dat dan in plaats van de spatie is en de spatie op de plaats van de b enzovoort. Hoe kan ik dit voorkomen dat ik de letter er gewoon tussen kan typen..

Wie weet hoe ik deze verkeerde toetsenbord instelling kan verhelpen?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb het alleen bij mijn e-mail..
ik heb het als eens eerder gehad en er was volgens mij een bepaalde toetsen combinatie die je moest indrukken en dan was het weer goed.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (4)

ehm ik heb dat je inplaats van ? de = krijgt, als je dat hebt moet je ctrl+shift doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
druk op het knopje "insert" en je problemen zijn voorbij.

Toegevoegd na 36 seconden:
Deze zit in de buurt van de delete/print screen!

Toegevoegd na 3 minuten:
Zoals ik al zei: De Insert (Ins) knop op je toetsenbord en het probleem moet verholpen zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is er dan mis met dit antwoord en die van mij(hetzelfde), vanwege de duimpjes omlaag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
CTRL + Shift verandert de taalinstellingen van je toetsenbord en is een oplossing voor als je bijv. geen ? krijgt als je hier op drukt! Kansloos om mij een - te geven btw!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kun je dan zien wie een min geeft?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ik dacht even dat jij Ducat was, jij kunt geen + en - geven. Excuses.
Ritsuka
12 jaar geleden
Klopt insert. Je kunt niet zien wie een min geeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahah nee ik kan dat nog niet eens idd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, Ik verwacht dat Ducat het was overigens.
Zoek op je toetsenbord naar de "Ins" of "Insert" toets en druk deze eenmaal in. Zou nu weer normaal moeten werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt! bedankt!
Inderdaad, Ins, Insert o.i.d. zal je verlossing zijn :p