Hoe kan ik mijn plaatje goed op twitter zetten?

Ik heb een afbeelding en die wil ik dus op twitter zetten als mijn logo / afbeelding plaatje. Hoe moet ik dat nu goed doen? hij is steeds van groot formaat en zie je dus alles te groot is. Is er ook een website hoe je het goede formaat krijgt zodat hij goed op twitter komt? of hoe moet ik het anders doen?.

Toegevoegd na 8 minuten:
Welk formaat voor twitter moet ik dan doen?

Toegevoegd na 30 minuten:
Hoe moet ik mijn foto er nu op doen hij is te grote formaat please meer antwoorden?

Toegevoegd na 33 minuten:
ja

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb hier een site waarmee je je foto's kunt verkleinen. Heel simpel.
http://www.fotoverkleinen.nl/
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slecht antwoord.