Hoe kan ik van een DVD een AVI bestand maken?

Ik heb hier een aantal AVI films van 700 mb die er (bijna) net zo goed uitzien als de originele DVD.
Het voordeel is dan, dat een hele DVD op 1 CD past.
Hoe hebben ze dat omgezet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja zeer simpel... Door de files op je DVD, genaamd VTS_01_0.VOB enz enz om te zetten naar avi bestanden...

Er zijn genoeg programma´s die dat doen... Daar hoef je zelf niets aan te doen... Je kunt de kwaliteit instellen en op convert te klikken en te wachten... Het is wel een tijdrovend proces, maar dan heb je na je wachten wel een AVI-file...

Klik op de link dan zie je allemaal freeware omzetters... Succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
xinix, weet je toevallig ook welk proggie het beste werkt?
want ik had natuurlijk al gegoogled, maar helaas werkte de progjes niet goed genoeg.
Op TPB staan zat filmpjes die met succes zijn omgezet.
Het moet ook 1 avi bestand worden en niet meerdere omgezette vobs.
Ik hoop dat je het weet.
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pm me please... Ik mag niet spreken vrijuit over dit soort zaken... Personal message me...

Andere antwoorden (1)

als je een windows computer hebt kun je dit doen met convertXtoDVD. waarschijnlijk wordt dit antwoord verwijderd aangezien het commercieel is, maar anders succes ermee.