Hoe een filmpje en foto's in elkaar zetten/ maken?

Hoi allemaal!

Ik zal het proberen goed uit te leggen:

Ik ben gek op mijn verzorgpaard en heb daar nu heel veel foto's van en filmpjes van gemaakt.
Nu zie ik op youtube vaak van andere een filmpje met eigen gekozen muziek erbij en dan foto's en filmpjes door elkaar heen die je dan ziet.
Echt heel erg leuk gedaan!

Ik zou dat ook zo graag willen!!

Maar heb echt geen idee hoe ik zo iets moet doen of maken.
Wie weet waar ik dit kan maken waar een goede uitleg bij gegeven word?

Of als iemand het leuk vind om er 1 voor mij te willen maken?
Mag natuurlijk ook.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (2)

Ik heb zoiets ooit gemaakt in Windows Movie Maker. Als je er nog nooit mee hebt gewerkt, is het even puzzelen, maar het resultaat kan heel mooi worden.

Je kunt het hier gratis downloaden:
http://explore.live.com/windows-live-movie-maker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil best een video voor je maken, maar het is veel leuker om dat zelf te doen!
Het makkelijkste kun je dat doen met Windows Movie Maker of Windows Live Movie Maker. Welk programma je het beste op je pc kunt zetten is afhankelijk van het besturingssysteem van je computer.
Voor Vista en Windows 7 kun je Windows Live Movie Maker downloaden: http://explore.live.com/windows-live-movie-maker
Als je XP als besturingssysteem hebt, gebruik je Windows Movie Maker dat al op je computer staat.

Eerst klik je op "Foto of video toevoegen" en dan zoek je, op je eigen pc, de foto's en video's die je voor het filmpje wilt gebruiken. In de video hieronder kun je zien wat je verder allemaal met het programma kunt doen. De muziek kun je het beste aan de video toevoegen nadat je die op YouTube hebt gezet. Daar kun je kiezen uit allerlei genres. In elk geval krijg je dan geen problemen met de auteursrechten.
Pieter2011