Hoe kan ik me iPod jailbreaken?

Ik probeer hem te jailbreaken mar Dan komt er te staan dat ik een veroudere versie heb

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik heb versie 4.3.5

Toegevoegd na 4 dagen:
Ik heb versie 4.3.5

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het eerste moet je kijken welke software versie je erop hebt staan en dan download je via greenpois0n (link staat bij de bron) en dan zet je je ipod uit (met de kabel nog in de computer geplugd) en dan volg je de instructies op het scherm. Als je niet weet hoe dit allemaal moet kun je het beste een filmpje op youtube bekijken en dan kun je ook gelijk zien hoe je installous download (app waarmee je de apps download die je in de app store ook kunt downloaden).

het voordeel van een jailbreak is dat je je ipod helemaal je eigen stijl kunt maken, een eigen thema, je slider veranderen, je carrier name veranderen kortom echt ALLES. je kunt ook alle apps die er zijn gratis downloaden, bijvoorbeeld in de app store kost fifa 12 5.00 euro en bij installous kun je hem gratis downloaden.

het nadeel van een jailbreak is dat je ipod op een tijd crasht en dat je dan al je data kwijt bent, ook je apps, contacten, emails, muziek, foto's, videos enzovoort. maar dit komt zelden voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Instellingen > Algemeen > Info > Versie

Vertel ff welke versie je hebt, dan pas kunnen we je helpen (vertel er ook bij van welke generatie je iPod komt)
12 jaar geleden
http://www.jailbreakme.com/
eerst wel even een itunes backup via de pc maken en dan klaar

let wel op garantie vervalt
maar het leuke is dat je apps die bijv 4 euro kosten gratis krijgen via cydia !
heb ik ook gedaan
echt aanbevolen

Toegevoegd na 43 seconden:
wel nog ff updaten als het niet werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke versie heb je? Heb je versie 4.2(1 of 2?) en een iPod Touch 4 (bij 3 weet ik niet zeker) ga dan naar de website Jailbreakme.com op je iPod.

Als je een andere versie hebt raad ik je het aan om met GreenPois0n te doen, heb ik zelf er goede ervaring mee en is zeer simpel.

Heb je versie 5.0 dan raad ik je aan om het op dit moment nog niet doen ik verband met dat er nu alleen nog maar tethered mogelijkheden zijn er nog niet untethered en dat is in jouw geval ben ik bang het gebruiksvriendelijkst.