Je bedoelt vast speciale emoticons en smileys; die je kan je van je vrienden krijgen en dan opslaan of downloaden, ik download zelf nooit, ik heb een hele collectie door als vrienden me er toevallig 1 sturen dan sla ik ze op klik er op met rechter muisknop vervolgens linker muisknop en dan kan je 'm opslaan onder jou toetsencombinatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Windows messenger openen,klik op extra dan winks....Dan zie je daar een aantal winks klik op èèn van de winks dan voorbeeld om te zien wat de betreffende wink doet.Je kunt ook winks gratis downloaden.Verder worden ze ook moods genoemd

Toegevoegd na 2 minuten:
Pardon maar op versturen klikken bij wink om mee te sturen met chat,succes