Ik wil mijn "favorieten" opschonen. Is er een manier om een aantal adressen tegelijk te verwijderen?

Of moet ik ze stuk voor stuk handmatig verwijderen?
Antwoord heel graag in pc-voor-dummies taal?

Toegevoegd na 17 minuten:
Even voor de duidelijkheid: ik wil niet àlle favorieten ineens verwijderen, maar slechts een aantal. En ik weet wel hoe ik ze stuk voor stuk moet verwijderen, maar niet hoe ik er een aantal kan selecteren, en tesamen verwijderen. Met de knop Control of shift lukt dat niet.
Ik heb Internet explorer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
18.4K

Antwoorden (4)

Meestal kun je meerdere dingen tegelijk selecteren door ctrl ingedrukt te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dan wordt die pagina geopend, moet ik hem handmatig verwijderen, en opnieuw favorieten openen. Ik kan er dus (nog) geen paar tegelijk selecteren, zoals je wel in het outlook express programma kan doen.
Deze map staat onder "Mijn documenten" Ik weet niet welk besturingssysteem je hebt maar het is te vinden onder Deze Computer, C-schijf.

Toegevoegd na 17 minuten:
Als je dus naar de map favorieten gaat, kan je diversen met control of shift selecteren. Dit lukt inderdaad niet in Internet Explorer zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je klikt met de rechtermuisknop op het adres dat je weg wilt doen en dan op verwijderen.Nadat je degene die je niet meer wilde weg hebt even je prullenbak leegmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat gaat niet het moet 1 voor 1
je zult er ook geen 1000 hebben neem ik aan
dus 5 minuutjes en dan zijn de ongewenste weg ps minnaars bedankt
Binnen win7 ga je op de startknop staan. Dan zie je bovenaan rechts de persoonlijke map staan. Deze opklikken. Dan zie je een aantal mappen met daarbij de map favorieten. Deze verwijderen en alle favo's zijn weg in een keer.