Help! Mijn pc start uitzichzelf opnieuw op windows 7 . zie uitleg

Sinds een paar dagen als ik mijn pc opstart, start hy opnieuw op , vlakvoor dat hy by t blauwe windows scherm komt waar ik mn w8woord moet typen. Dan moet ik systeem herstel doen en dan doet hy het weer, alleen zijn dan de dingen die ik in de tussen tyd heb gedaan weg. Gister starte hy zelfs opnieuw op toen ik midden in m'n sims 3 spel zat. Ik heb nu uitgevinkt : 'opnieuw opstarten by systeemfout'. Maar weet iemand misschien wat t probleem kan zijn. Ik vertrouw het niet om m'n pc weg te brengen , ik heb hem elke dag nodig en wil hem niet lang kwyt zyn. Bedankt !

Weet jij het antwoord?

/2500

Of er zit iemand in je netwerk dat kan ook.

als je hem opstart moet je snel op virussen en spyware scannen (kan met windows firewall of andere programma's) staat er geen virus op? probeer dan alle updates up-to-date te houden lukt het nog niet instaleer dan een andere verzie van windows bijv. windows xp of windows home basic (er zijn ook nog meer versies van windows) voor meer info over windows update vind je op de officiele site van windows (daar kan je ook updates installeren) lukt het nog niet bel dan iemand die computers repareren lukt het dan nog niet verkoop je computer en koop een nieuwe

Zorg dat de pc geen verbinding heeft met internet. Start windows en druk herhaaldelijk tijdens het starten op F8. Er komt een scherm met de vraag hoe u wilt starten. Start een kale windows op en draai in die omgeving uw antivirus en antimalware programma. Heeft u die programma's niet laat dan de pc met internet starten, kies na indrukken f8 ook voor starten met netwerk en laat via antivirus sites zoals McAfee of Panda een scan draaien.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100