Hoe kun je meerdere film bestandjes op een disc branden?

Hoi!
Ik heb een aantal South Park afleveringen gedownload, en die wil ik graag branden op een disc (met ondertitel erbij). Hoe kun je meerde filmbestanden + ondertitel op een disc krijgen, zoja met welk brandprogramma?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat ligt aan het bestandsformaat. Bijv DIVX kunnen die als DATA dvd gebrand worden. VOB bestanden gaat niet lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Windows hebt, kun je met de rechtermuisknop op het bestand klikken, dan krijg je een menu, daar staat ook in "Kopiëren naar", klik daar op en kies de Cd-rom speler/brander. Dan zet hij het bestand in een 'wachtrij' om gebrand te worden. Herhaal dit met alle bestanden die je op de schijf wilt zetten. Plaats een lege schijf in het station en ga naar het station via "Mijn computer".

In dat scherm zie je de bestanden staan die klaar staan om te branden, bovenin zie een optie staan "Bestanden op schijf branden", klik die aan en hij zal de bestanden op de schijf branden.

Het kan zijn dat je een vraag krijgt hoe je de schijf wilt gebruiken, kies altijd voor data, niet als een USB-stick.

Tevens krijg je nog een vraag hoe de schijf moet heten, standaard staat de huidige datum ingevuld, je MAG het veranderen, maar dat hoeft niet. Je kunt er bijvoorbeeld South Park van maken o.i.d.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik convertxtodvd de meeste downloads van series/films zijn in xvid of dvdx.De serie /film moet qua ondertiteling de zelfde (exacte)naam hebben als de video,film,serie die gedownload is(srt.bestand)Dus bijvoorbeeld, South Park aflevering 1video moet ook gelden voor de ondertiteling naam.ConvertXtoDVD openen de betreffende video door rechts op de groene plus te klikken toevoegen hiern anogmaals maar dan alle bestanden ondertitel toevoegen.En dit zo vaak herhalen als je zelf wilt afhankelijk van de DVD+.Ik heb aangenomen dat de ondertitels als los bestand gedownload zijn.Voor het programma ConvertXtoDvd effe googlen.