Hoe kun je met het volgende programma foto's bewerken?

http://pixlr.com/editor/

hoe kun je een afbeelding veranderen, dat je bijvoorbeeld mensen uitknipt, of eromheen 'snijdt' zodat de achtergrond weggaat.

of heb ik daar iets anders voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het kan volgens mij prima met dat programma.
het is een soort online paint..
ik heb ( als het is gelukt :) een afbeelding toegevoegd.
met het rondje, soort lasso, rechts boven in en dan 1 naar beneden.
je opent het bestand met het plaatje waarin je wilt knippen. en een leeg plaatje, als je het hebt uitgeknipt, kan je het daar plakken!!

veel succes!